Populære innlegg


lørdag 14. mai 2011

Retromarked


12 mai var det Retromarked på rådhusplassen i Haugesund. Her kunne privatpersoner og foreninger stille ut og selge sine retroprodukter. Folk er så kreative! Fikk masse inspirasjon ved å gå og kikke. Bymisjonen hadde loppemarked-bod, og her fikk jeg med meg noen godsaker.

Dette Figgjo-fatet er fra Lotte-design. Er det ikke fint? Dette måtte jeg ha, jeg har jo så få fat. Uansett, jeg er kjempefornøyd!


Dette er også et Figgjo-fat. Dette har et litt mer tradisjonelt motiv enn det forrige fatet. Det gamle er ofte det beste!


Nytt krystallfat. Ingenting som jeg kjøper koster en formue, dette fatet ble mitt for 20 kr. Skal garantert bli brukt.


Serveringsfat fra de gamle dager. Fremstår veldig solid, og kan bære alle tallerkenene jeg skulle trenge.


Fretex-kupp! 12 slike kaffe-tallerkener, 12 kaffekopper og 12 asjetter for 95 kr. Jeg liker veldig godt mønsteret og størrelsene på de forskjellige delene. Dette blir Henrik glad for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar