Populære innlegg


mandag 24. januar 2011

Figgjo-fan


Denne firkantede krukka, er en Figgjo-gjenstand fra Hedda design. Er den ikke stilig? Med sitt gamle og blomstrete mønster kunne jeg ikke unngå å ta den med meg hjem. Jeg vet ikke helt hva den bør brukes som, men kommer til å prøve meg frem. Kanskje den passer som kjøkkenredskapsholder? Jeg har en metallholder fra IKEA til å holde inne alle sleivene og steikespadene mine, men denne nye kommer til å gjøre susen!

Ellers blir den kanskje til et stående pannalhus, som jeg kan legge alle penner og blyanter på skrivebordet mitt i. Eller som q-tips-holder på badet.. Mulighetene er uendelige! 20 kroner på Åkra Gjenbruk.


Dette fatet her er i mine øyne helt fantastisk. Med en diameter rundt 25 cm, er også mulighetene for dette Figgjo-fatet mange. Er en gjenstand fra Bjørg-designet. Er fin som potetskål (all type mat passer egentlig), men litt stor for frokostblanding om morgenen. 50 kr hos Åkra Gjenbruk.



Sist, men ikke minst, så fikk denne lille krukken et nytt hjem. Den er også avbildet på et bilde høyere oppe på siden. Krydderkrukke? Eller sjokoladekrukke? Krukka er ikke et Figgjo-produkt, men fra Bavaria - Germany, 20 kr hos Åkra Gjenbruk.


1 kommentar:

  1. HEI VIBEKE. DEN FIRKANT KRUKKA ER EN SMØRSKÅL.HILSEN TANTE TORUNN

    SvarSlett