Populære innlegg


lørdag 29. januar 2011

Gavedryss


Pappa kom nylig hjem fra tur til Qatar. Med seg i bagasjen hadde han litt av hvert. Tenk, han hadde med seg klistremerker til meg:) En haug med tykke klistremerker som jeg kan kose meg med.. Gøy å bli litt yngre igjen.


Denne helga var jeg hjemme fra Bergen. Og her ventet flere gaver! Denne nydelige håndlagte posen fikk jeg i forsinket julegave fra min tante og onkel i Kristiansand. Var den ikke helt nydelig? Denne skal brukes kun til best. Det står " Take time to smell the flowers" utenpå.


I tillegg fikk jeg denne strikkeboken. Den har veldig mange fine oppskrifter som jeg skal kose meg med utover våren.

1 kommentar:

  1. så kjekke pakkar du har fått :D eg kjøpte et fat på fretex her om dagen eg og, blei så inspirert av deg ;) hadde ei fine store rosa i midten, og gull på kantane. Tror d va fra prosgrund, men eg kan kje noe om sånne ting... Kan kje du lera oss om kass merker som e bra, og ka du ser itte når du e på brukthandel?

    SvarSlett