Populære innlegg


torsdag 23. desember 2010

Votter av restegarn


Årets siste (tror jeg!) innsats i votteproduksjonen hjemme. Vi har et stort lager på loftet vårt bestående av garn, og det har minket betraktelig den siste måneden. Alle vottene vi har strikket hjemme er nemlig laget av restegarn, så godt som det var mulig i hvertfall. Nå er lageret igjen fullt opp, og det er min feil. SparKjøp hadde nemlig 20 % rabatt på alt garn denne uka, så da måtte jeg sikre meg grunnfarger til videre vottelaging. Men det går nok fort unna..


Disse 2 parene er strikket i bare forskjellig garn, så det er vanskelig å ramse de opp. Noen nøster hadde ikke engang navnelappen på, men jeg er i god tro om at alt er ull!

I dag er det lille julaften, så nå skal vottene pakkes inn og gis bort. Til forhåpentligvis kaldfingrede mottakere.

Ha en riktig god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar